Endodonti

Spesialist i rotfylling

Anders Gane

Tannlege og rotfyllingsspesialist

Tannlege Anders Gane tar imot henvisninger for alle typer endodontiske problemstillinger. Anders er utdannet endodontist ved Universitetet i Oslo og jobber som instruktør ved UiO ved siden av privat praksis.

Møt vårt team

Du vil bli møtt av teamet som består av tannlege Anders Ganer, tannpleier Merethe Ingebretsen og tannhelsesekretær Helene Bruerberg Karlsen.

Bilde av Anders Ganer, tannlege

Anders Ganer

Spesialist i Endodonti
Tannlege MNTF

Manglende bilde

Merethe Ingebretsen

Tannpleier

Helene Bruerberg Karlsen

Tannhelsesekretær

Fokus for oss er at behandlingen skal være smertefri og så behagelig som mulig.

Rotfylling er en behandling av den indre delen av en tann. Rotfyllinger fjerner bakterier og gjør tannen klar for en krone eller fylling.

Ikon, rotfylling

Rotfylling

Endodonti (rotfylling) er en behandling av den indre delen av en tann. Dersom nerven i tannen er betent, infisert eller død, må nerven i tannroten fjernes. Rotfyllinger fjerner også bakterier og gjør tannen klar for en krone eller fylling. Les mer om tidsbruk, pris, og hva du kan forvente når du gjennomfører rotfylling hos oss

Ikon, instrumenter